محمدپرهاممحمدپرهام، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

محمد پرهام كوچولو

تولد دو سالگیت مبارک

1392/10/22 14:17
536 بازدید
اشتراک گذاری

امروز قشنگترین روز عمرم خواهد بود 

امروز شاهد رویش غنچه ی زیبایی بودم که هرگز فراموش نخواهد شد

امروز نه روز تولد توست که امروز من نیز با عشق تو دوباره متولد شدم

روزی که شادترین لحظه ی زندگیم را با نگاه عمیق و پر از احساس و قشنگ محمدپرهام تجربه کردم

پسرم قدمت مبارک 

شادی تو شادی من 

غم تو غم من

خنده های زیبایت تابش آفتاب زندگی من

و....

دوستت دارم 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ارغوان و امير عباس (دوقلوها)
22 دی 92 17:51
تولدت مبارک خیلی خیلی ممنون
مامان یاسمن و محمد پارسا
23 دی 92 23:50
تولدت مبارک عزیزم خیلی زیبا و پر احساس بود مامان ممنونم عزیزم
مامان محمد حسن
17 بهمن 92 5:30
سلام ببخشید من دیر اومدم ولی بازم تولدت مبارک محمد پرهام مرسی خاله جون
مامان کوثری
27 بهمن 92 14:04
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تگ هفت سین کارت طراحی و چاپ پستال های عید نوروز با عکس کودک طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت http://tempari.blogfa.com و temparti.ir حتما از طرح ها و نمونه کارهای ما دیدن کنید
مامان امیرصدرا
30 بهمن 92 14:59
سلام دوست عزیز انشاالله تولد 120 ساله گی خوشحال میشم به ما هم سربزنید حتما باکمال میل